|
Οσο έντονα ακούγεται σήμερα η λέξη παγκοσμιοποίηση τόσο πιο
πολύ κανείς συνειδητοποιεί τη διαφορά απόστασης που την χωρίζει απο τα
χαρακτηριστικά της ελληνοευρωπαϊκής οικουμενικότητας. ©GREEK MOZART SOCIETY, 01.04.2004 |
Οβίδιος ![]() ΤΡΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ
Για δεύτερη χρονιά ο Δήμος Νάξου και η Ελληνική κοινότητα Μozart οργάνωσαν απο κοινού μία εξέχουσα μουσική εκδήλωση. αυτή τη χρονιά ήταν αφιερωμένη στη συμβολή της παγκόσμιας γυναίκας για την Ειρήνη μέσα απο την προσωπική της θυσία για την συνέχιση και διατήρηση της ζωής συνέχεια
Ο Ισίδωρος Σιδέρης μας απεκάλυψε μέσα απο την ερμηνεία τoυ ένα κόσμο βαθυστόχαστο γεμάτο αποχρώσεις και συμβολισμούς. Επέτυχε μία αξιοθαύμαστη οργάνωση της ερμηνευτικής πλοκής που ομολογουμένως μας εντυπωσίασε. Πόσα έργα μουσικής δωματίου περιμένουν σήμερα μία νέα ερμηνευτική προσέγγιση; Πόσο υπστηρίζεται η μουσική δωματίου στις μέρες μας; Μία κατ΄εξοχήν κατηγορία μουσικών εφαρμογών η οποία μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες και διαμορφώνει την μουσική διαίσθηση και αιθητική. συνέχεια
Προγραμματική Σουίτα Οι Μεταμορφώσεις του Οβίδιου op.49 στη προγραμματική Σουίτα του Benjamin Britten διέγραψε με δεξιοτεχνία και στοχαστικότητα τον κόσμο των μεταμορφώσεων. Η επίτευξη της λεπτής εξισορρόπησης των ηχοεικόνων που αντικατοπρίζουν τους χαρακτήρες του Οβίδιου ανέδειξε το υψηλό κύρος του ερμηνευτή.
LORIS MARGARITIS
Η προσωπικότητα του Λώρη Μαργαρίτη ήταν πολύπλευρη. Η μουσική ποίηση των τόνων του σκιαγραφούσε το σχήμα ενός κόσμου απόμακρου. Του κόσμου της αιώνιας νεότητας. Οι εσωτερικές Φωνές μίας πανελληνικής ενόρασης κορυφώνονται στη μυστηριακή ένωση της επικής του Συμφωνίας. Ο ελληνικός υστερορομαντικός επαναπροσδιορισμός του Μαργαρίτη δεν συνδέεται απλά με την ρομαντική διάθεση μιας ελληνικής ανασύστασης αλλά πολύ περισσότερο με την ίδια την δομική ανανέωση του ελληνικού οράματος Ενα Oνειρο διαγράφεται μέσα στο όνειρο οδηγώντας τον λυρισμό της μουσικοποιητικής δομής στην κορύφωση μιας δικαίωσης του ονείρου χωρίς προσμονές και ψευδείς υποσχέσεις μέσα απο μία ανεπανάληπτη μουσική αυτοθυσία.. |
PROF. LEON
PLANTINGA
IN ATHENS-YALE UNIV/TY BEETHOVEN CONCERTOS
The Human, The Love and the Music
του βιβλίου του Κωνσταντίνου Φλώρου Ο άνθρωπος, ο έρωτας και η μουσική Εκδόσεις Νεφέλη έγινε με εισηγήσεις ομιλητών οι οποίοι αναφέρθηκαν στην σημασία του έργου αυτού αλλά και την προσωπικότητα του K.Φλώρου ...συνέχεια Ai Motohashi
Dortmund της Γερμανίας για να συμμετάσχει στην εκδήλωση μας. Η εξαιρετική ερμηνεία της μας μετέδωσε μία αιθέρια πνοή όπως και η παρουσία της.. Την ευχαριστούμε ιδιαίτερασυνέχεια Prof.Dr.Dr.CONSTANTIN FLOROS Η ερωτική διάσταση στο μουσικό θέατρο του W.A.Mozart
Η αισθητική του ερωτικού μυστηρίου αποτέλεσε ένα θέμα που δημιούργησε ζωηρό ενδιαφέρον στους ανθρώπους της εποχής του Mozart, και για το οποίο έγινε πολύς λόγος σε τέσσερεις από τις κύριες όπερες του. Ο Beimonte, o Cherubino, o Ferrando και ο Tamino - οι τέσσερεις πρωταγωνιστές — εκφράζουν τις σκέψεις τους για τα συναισθήματα και τη διέγερση που προκαλεί ο έρωτας συνέχεια W.A.Mozart Alma grande e nobil core KV 578-Arie für Sopran
Ρόζα Cappon Πουλημένου Υψίφωνος - Μαριάννα Τσίκα-πιάνο. Μία ερμηνεία υψηλών προδιαγραφών. Το 1789 ανέβηκε στη Βιέννη η όπερα του Cimarosa I due Baroni στο Burgtheater. H Louise Villeneuve τραγούδησε τον ρόλο της Λάουρας Εζήτησε απο τον Μοzart ο οποίος εκείνο τον καιρό συνέθετε τ ην opera Cosi fan tutte να αντικαταστήσει την δραματική άρια της όπερας Αlma Grande e nobil Core με μία δική του εκδοχή. Πράγματι το έκανε... W.A.Mozart Die Hochzeit von Figaro- Serenata Es dur, KV 375 Hellenic Wind Ensemble
Franz Schubert Spyros Souladakis στο Goethe Institut Aθηνών
προβλήθηκε μέσα απο μία σύγχρονη ρομαντική ερμηνεία. Ο Σπύρος Σουλαδάκης μας έδειξε ένα δρόμο που μπορεί να γεφυρώσει τον σύγχρονο κόσμο με τις ρομαντικές αναζητήσεις..συνέχεια Τhomas Mann Ολο το διήγημα για τον Λ.Μαργαρίτη σε ελληνική μετάφραση
in greek translation...
της Σχολής Vignanelli Aθηνών συνέχεια.. |
|