O ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ MOZART
                      ΚΑΙ Η ΑΛΥΣΙΔΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΑΝΟΣ
                  
                             ΑΘΗΝΑ - ΣΤΑΔΙΟΥ 24
                               ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ !! 
  ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΤΥΧΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ NAXOS
  ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ NAXOS GREEK CLASSICS  ME TITΛΟ
 ΛΩΡΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ -FELIX PETYREK      
         ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ 6 NOEMBΡΙΟΥ 2010 & ΩΡΑ 12.30 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ   
                   ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΛΗΟΣ  - ΠΙΑΝΟ
                 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ.ΚΑΚΑΒΕΛΑΚΗΣ  - ΕΙΣΗΓΗΣΗ

  Σε αυτή τη νέα παραγωγή της  δισκογραφικής εταιρείας ΝAXOS  που ερμηνεύει ο Απόστολος Παληός στο πιάνο και υπογράφει το ιστορικό σημείωμα της ο συνθέτης και  ιστορικός μουσικολόγος Κωνσταντίνος  Δ. Κακαβελάκης αποκαλύπτεται μια άγνωστη πτυχή της νεότερης ελληνικής μουσικής ιστορίας.
 Οι δύο συντελεστές συμπαρουσίασαν και ερμήνευσαν στον ΙΑΝΟ την ιστορική σημασία ενός χαμένου λίθου του ελληνικού μουσικού παρελθόντος.
Σε παγκόσμια πρώτη παρουσίαση  στο ευρύ ελληνικό και διεθνές κοινό σε μια εξέχουσα πολυσήμαντη ερμηνεία του Απόστολου Παληού αναβίωσαν τα πιανιστικά έργα του Λώρη Μαργαρίτη και οι δύο διασωθείσες παιδικές συνθέσεις που είχε παίξει  σε πολύ μικρή ηλικία στην αίθουσα Wagner του Μονάχου το 1903.

 Ο Λώρης Μαργαρίτης πρόκειται για το παιδί θαύμα  το οποίο ο Τhomas Mann είχε γράψει την ομώνυμη νουβέλα του   DAS WUNDERKIND. Αργότερα έδρασε ως μουσικοπαιδαγωγός και σημαντικός παράγων στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης  και στα διεθνή σεμινάρια του Ιδρύματος Μοτσαρτέουμ στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας.

 Σε παγκόσμια πρώτη δισκογραφική παρουσίαση  παρουσιάσθηκαν επίσης στο CD και οι 6 ελληνικές Ραψωδίες του Felix Petyrek συνοδοιπόρου και φίλου του Λώρη Μαργαρίτη,   που έδρασε και δίδαξε στην Ελλάδα  αγαπώντας για πολλά χρόνια  τον  τόπο και τους ανθρώπους της.

 Η παραγωγή  αποθανατίζει και ξανασμίγει δύο προσωπικότητες, δύο φίλους που συνδέθηκαν ιδιαίτερα με την  πόλη της Θεσσαλονίκης και την νεότερη ιστορία της προβάλλοντας το ποιοτικό όραμα του ελληνικού μουσικού κοσμοπολιτισμού .
Ένα μουσικό όνειρο που αγκάλιαζε με ένα ανοιχτό τρόπο όλη  την ευρωπαϊκή μουσική παράδοση κυρίως μέσα απο την αυτοθυσία και  αναγνώριση  της ζώσας υψηλής μουσικής πράξης.

 Τα εμφανή σημάδια  της ενθουσιώδους υποδοχής της παραγωγής φανερώνουν ότι η αναζήτηση, διερεύνηση και αναπαράσταση του χαμένου  ελληνικού μουσικού παρελθόντος και των πολυποίκιλων ψυχικών εκφράσεων του, φαίνεται να αποτελεί  απαραίτητη κομβική εμπειρία για τον επαναπροσδιορισμό της σύγχρονης  πολιτιστικής μνήμης και πορείας  προς το μέλλον.